Пошуковий запит: (<.>A=Удовиченко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Удовиченко Л. М. Формування методики вивчення образів-персонажів світової літератури у вітчизняній науці [Електронний ресурс] / Л. М. Удовиченко // Горизонти освіти. - 2013. - № 3. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2013_3_13
|
2. |
Удовиченко Л. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_10 Розглянуто провідні ідеї сучасної літературної освіти учнів. Визначено основні напрями методичних досліджень вчених України в галузі методики навчання світової літератури, охарактеризовано наукові концепції, сформульовано принципи роботи авторської школи Л. Мірошниченко. Відповідно однією з визначальних рис розробок послідовників методичної школи Л. Мірошниченко можна назвати орієнтацію на подолання відстані, яка відмежовує читачів-учнів від художнього твору, на виховання високих художніх смаків, на формування читацьких вмінь та навичок, які дозволять забезпечити учнівські читацькі потреби. Констатовано, що самі письменники та поети особливо останніх часів спрямовували свої зусилля саме на те, щоб подолати цю відстань.Рассмотрены прогрессивные идеи литературного образования учеников. Сформулированы основные направления методических исследований ученых Украины в сфере методики обучения мировой литературы, охарактеризованы научные концепции, представлены принципы работы авторской школы Л. Мирошниченко.In the article progresivnye idea of literary education students. The main directions of methodological studies of Ukrainian scientists in the field of teaching methods in world literature, characterized by scientific concepts, principles of operation are the author's school L. Miroshnichenko.
|
3. |
Удовиченко Л. Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2015_2_5
|
4. |
Удовиченко Л. М. Формування системи цінностей у шкільному вивченні світової літератури [Електронний ресурс] / Л. М. Удовиченко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2011. - Вип. 31. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2011_31_16
|
5. |
Удовиченко Л. М. Особливості методичної роботи з підручником із зарубіжної літератури в старшій школі [Електронний ресурс] / Л. М. Удовиченко // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 19. - С. 362-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_40
|
6. |
Удовиченко Л. М. Проблема вивчення образів-персонажів у підручниках із зарубіжної літератури для старшої школи [Електронний ресурс] / Л. М. Удовиченко // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 20. - С. 504-514. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_20_48
|
7. |
Харченко Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід [Електронний ресурс] / Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева // Освітологічний дискурс. - 2021. - № 1. - С. 156-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2021_1_13
|
8. |
Удовиченко Л. Вивчення образу - персонажа прозового твору у 5-му класі: перший етап освітньої технології [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 6. - С. 151-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_6_72
|
9. |
Удовиченко Л. Потреба впровадження аспектного аналізу образів-персонажів у полікультурній освіті учнів [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 300-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_52
|
10. |
Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37(1)__11
|